خبر داغه بپا نسوزززززززززززززززززززززززی


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

خـــــــــبر جــــــــــــــــدید !!!!!!!!!!!!!

جی جی جینــــــــــــــــــگ

یوهووووووووووووو

میخوام به عرض یکایکتون برسونم که بعد از امتحاناتم چه

کاری میخوام بکنم

به چند تا نویسنده ی خوب ومودب و جیگر وشوخ طبع

و...مثل خودم عسل

وبافرهنگ نیازمندیم هر چی زود تر پیغام بدید

منتظرتون هستم

دیر نکنید ها منتظررررررررررررررررررم

 

 



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت20:35---13 تير 1391
سلام وبلاگ زیبای داری خیلی نازه لطفا سری به وبلاگ من بزن
پاسخ:خیلی ممنونم شایان جان وبلاگ تو ستاره جون خیلی خوشگل تره اومدم نظر بزارم ولی متاسفانه نمیگرفت شرمنده


arezoo
ساعت16:43---18 خرداد 1391
آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

، خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت
salam abji up kardam


اتوسا
ساعت11:48---18 خرداد 1391
عزیز دلم کیا وبت نازه اگه دوست داری تبادل لینک کنیم لینکم کن خبر بده

Nahal
ساعت9:19---18 خرداد 1391
طوافم لحظه دیدار چشمان تو باطل شد
من اما همچنان در فکر دور باطلی دیگر

به ما هم سربزنید
اگر دوست داشتی ادرستو برام بذار تا بتونیم تبادل لینک کنیم


Nahal
ساعت9:19---18 خرداد 1391
طوافم لحظه دیدار چشمان تو باطل شد
من اما همچنان در فکر دور باطلی دیگر

به ما هم سربزنید
اگر دوست داشتی ادرستو برام بذار تا بتونیم تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:,ساعت 6:56 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com